Salvator din pasiune
Recrutarea/depunerea cererilor de înscriere pentru activitatea de voluntariat se va organiza în perioada 03.01-28.02, respectiv 01.07-31.08 a.c., de luni până vineri, în intervalul 08:00-16:00, la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana” al județului Bihor.
În perioada mai sus menționată se va depune doar cererea de înscriere, urmând ca celelalte documente necesare pentru constituirea dosarului de înscriere să se depună ulterior, la solicitarea inspectoratului.
Documente necesare pentru înscriere
- Cerere de înscriere (Anexa nr. 4);
- Certificat de cazier judiciar (pentru persoanele care au vârsta peste 18 ani);
- Adeverinţă medicală de la medicul de familie din care să reiasă faptul că voluntarul este: clinic sănătos, nu se află în evidenţă cu boli cronice, apt pentru efort fizic de nivel mediu (minim 2 din cele 3 criterii);
- Aviz psihologic (nu adeverinţă) din partea psihologului cu competenţă în apărare, ordine publică şi siguranţă naţională cu precizarea apt sau inapt pentru activităţi în cadrul unui serviciu de urgenţă;
- Copie după C.I. (carte de identitate);
- Act doveditor al ultimelor studii absolvite/în curs de desfășurare;
- Acordul părinților/tutorelui legal (Anexa nr. 3 - doar pentru persoanele cu vârsta sub 18 ani).